+66 805 805 005
SET : TICON
Last : THB17.7
Change | % : 0|0 %
SET : TICON Last : THB17.7 Change | % : 0|0 %

Careers

We are seeking energetic, self-motivated, responsible persons who work well both individually and as part of the team.

Interested candidates who match our requirements and are seeking challenge and advancement, please contact us. Currently, the available positions are as following;
  • TICON Positions Available
  • TPARK Positions Available
  • TMAN Positions Available
Position Job Location Date Post
Senior Technical Developer 22 Jan 2018

Qualification:

  • จบปริญญาตรี/โท สาขาวิทยศาสตร์คอมพิวเตอร์ วิศวกรรมคอมพิวเตอร์ หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
  • ประสบการณ์ 5 ปีขึ้นไป
  • สามารถเขียนโปรแกรม ASP.NET ได้
  • สามารถเขียนโปรแกรม JQuery, Java Script, Ajax ได้
  • สามารถเขียนโปรแกรมเกี่ยวกับ MVC (Model View Controller) ได้
  • สามารถสร้างรายงานด้วย SQL Reporting Service ได้
  • มีความรู้ทางด้าน SQL Command, SQL Server
  • มีความรู้เรื่องการออกแบบโครงสร้าง website และ database
  • สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้

Responsibilities:

  • System Analysis
    • รับ Requirement จาก User
    • เก็บ Requirement จาก User
    • ทำ SRS เพื่อวิเคราะห์ข้อมูลจาก User Requirement
  • System Developer
    • พัฒนาระบบ Application ในลักษณะของ Web Application หรือ Stand Alone ตาม Algorithm ด้วย MS Visual Studio, JAVA, Object-C
    • ออกแบบ User Interface ให้สอดคล้องและถูกต้องตาม Requirement
    • พัฒนาระบบเพื่อติดต่อกับกับฐานข้อมูล
    • พัฒนาและวางระบบการเชื่อมโยงติดต่อข้อมูลภายใน Module หรือระหว่าง Module
    • พัฒนาระบบการเชื่อมโยงข้อมูลด้วย Web Service ที่เป็น SOAP และ JSON
  • Database (ฐานข้อมูล)
    • ออกแบบฐานข้อมูลจัดเก็บข้อมูลลูกจาก การวิเคราะห์ระบบ
    • สร้าง/ดูแล/จัดการฐานข้อมูล ด้วย MSSQL Server, MySQL, Oracle
    • สร้าง Database Object, Functions และ Procedures ต่างๆ ควบคู่กับการพัฒนาระบบ
    • สร้าง Database Object สำหรับดึงข้อมูลมาใช้ร่วมกันกับ Application
  • Reporting
    • สร้างรายงานด้วยคำสั่ง SQL โดยการติดต่อกับฐานข้อมูล
    • ใช้งานโปรแกรมประยุกต์ Word หรือ Excel ในการสร้างรายงานร่วมกับการพัฒนา Application
    • สร้างรายงานและออกแบบรายงานตามความต้องการของ User
Senior Property Management Manager 22 Jan 2018

Qualification:

  • Bachelor’s Degree in Civil or Electrical Engineering
  • Minimum 3 years of experience in Property Management field
  • Ability to work independently with minimal supervision
  • Good Microsoft Office and reporting skill
  • Good interpersonal skill

Responsibilities:

  • Monitoring and maintain factory and warehouse buildings in good condition
  • Review and record repair and maintenance expenses
  • Seeking repair and maintenance approval from Trustee
  • Planning and budgeting for annual repair and maintenance works
  • Prepare analysis report for management
Administration Assistant 22 Jan 2018

Qualification:

  • Bachelor’s degree and/or Master’s degree
  • Fluent English. Strong grammar skills.
  • Strong skill in MS Word, Excel, Power Point.
  • Strong western presentation & graphic skills
  • Able to travel within Thailand and international from time to time

Responsibilities:

  • Assisting and responding to the requirements of team, and coordinating with internal and external parties
  • Being responsible of project presentation and other material.
  • Ensuring that all delegated tasks are undertaken in a timely and orderly manner.
  • Acting upon and prioritizing mail and incoming correspondence, with coordination of prompt and appropriate responses that includes assisting with special projects as assigned.
  • Coordinating the set-up of meetings including catering and travel requirements.
  • Performing other duties as may be directed by the management from time to time.
  • Handle administrative requests and queries.
  • Planning meetings and taking detailed minutes.
  • Resolves administrative problems by coordinating preparation of reports, analyzing data, and identifying solutions.
  • Assisting in simple work related to Excel and Power Point.
HR and Admin Manager 22 Jan 2018

Qualification:

  • Bachelor or Master degree in related field.
  • Minimum 5 years of experience with strong understanding of Human Resources Management.
  • Proven track record in being a professional contributor in dealing with senior management.
  • Mature, hands-on, and result-oriented with good knowledge of HRM practice and pleasant personality.
  • Possess good knowledge of HR policy and practice.
  • Excellent command of written English and good computer literacy.

Responsibilities:

  • Effectively perform functional accountabilities below:
    • Manage and control over recruitment and selection to ensure that the company has optimal number of qualified employees and in alignment with organizational requirement.
    • Manage the development of short-term and long-term human resources management execution plan such as implementing new performance management systems, SAP SuccessFactors etc.
    • Manage the execution of human resources management and development frameworks, for example, succession planning, manpower planning, job evaluation to ensure alignment with HRM and HRD policies and standardization across company.
    • Manage the execution of human resource supporting services such as document preparations or deliver communication messages, in order to efficiently fulfill the supporting requirements and/or requests.
  • Monitor and control utilization of CAPEX and OPEX to ensure optimal corporate benefit, as well as alignment with budget plan.
  • Ensure operational compliance with Ticon’s policies and regulatory requirement to drive towards sustained operation and promote corporate governance.
  • Evaluate and manage risk to be within acceptable risk level in order to minimize potential business disruption.
  • Collaborate and support on corporate agenda upon request.
Internal Audit Manager 22 Jan 2018

Job Summary

The Manager, Internal Audit is responsible for planning, executing and reporting on operational, financial, regulatory and compliance related audits/reviews of TICON Group. A secondary role is to provide advice on internal control to top management and Audit Committee, including responding to questions on risk management techniques.

Qualification:

  • 5-10 years of experience in Internal or External Audit Filed is required
  • Excellent command of English communication and good computer literacy
  • Got relevant certificate i.e. CPA, CPIAT or MSCG or has been work with Big 4 Consulting Firm would be advantage
  • Strong client-facing and teamwork skills
  • Solid organizational skills, including multitasking and time-management

Responsibilities:

  • Plans financial, regulatory, compliance or operational reviews/audits.
  • Coordinates work with Risk, Legal & Compliance and other control-related activities and with others within Internal Audit.
  • Conducts risk assessments and identifies controls in place to mitigate identified risks.
  • Performs audit procedures to verify that controls are operating through testing and interviewing techniques.
  • Analyses and concludes on effectiveness and efficiency of control environment.
  • Identifies control gaps and opportunities for improvement.
  • Documents the results of audit work in accordance with audit department and the Institute of Internal Auditors (IIA) standards.
  • Prepares timely audit reports for executive management, the Audit Committee and the Board of Directors.
  • Assess, evaluate and promote compliance to internal policies.
  • Contributes, as appropriate, in the year-end financial audit with the external auditor.
  • Provides advice on internal control and participates in enhancing internal audit standards and practices within TICON Group.
  • Researches new or technical subjects when required to support audits (e.g. market risk, financial instruments, etc.)
  • Provide feedback on performance of Internal Auditors, on audit assignments, as applicable.
Business Process Analyst (SAP/App) 25 Dec 2017

Qualification:

  • ปริญญาตรี หรือ โท ด้านวิทยาศาสตร์คอมพิวเตอร์ หรือ วิศวกรรมศาสตร์
  • มีทักษะการใช้ภาษาอังกฤษที่ดีทั้งการพูดและการเขียน
  • มีประสบการณ์อย่างน้อย 2 ปีในการดูแลระบบ SAP Financials (FI), Controlling (CO) modules
  • มีทักษะในการวิเคราะห์และแก้ปัญหาที่ดี

Responsibilities:

  • พูดคุยสื่อสารกับ USER เพื่อแก้ปัญหาต่างๆ
  • วิเคราะห์ปัญหาที่เกิดขึ้นกับ Modules : Financials (FI), Controlling (CO) เป็นหลักและ Modules อื่นๆที่มีบนระบบ SAP
  • แก้ปัญหาที่เกิดขึ้นกับ Modules : Financials (FI), Controlling (CO) เป็นหลักและ Modules อื่นๆที่มีบนระบบ SAP
  • ตั้งค่าต่างๆที่มีการเปลี่ยนแปลงแก้ไขบนระบบ SAP
  • ประสานงานและให้ข้อมูลกับ SAP Consultant ในกรณีที่มีการว่าจ้างบริษัทภายนอกเพื่อแก้ปัญหาระบบ SAP
  • ส่ง Service Request (SR) ไปยัง SAP Help Portal ให้ช่วยแก้ปัญหากรณีที่เราไม่สามารถแก้ปัญหาได้
Business Process Analyst (SAP/DB) 25 Dec 2017

Qualification:

  • ปริญญาตรี หรือ โท ด้านวิทยาศาสตร์คอมพิวเตอร์ วิศวกรรมศาสตร์ หรือ สาขาที่เกี่ยวข้อง
  • เชี่ยวชาญในสาขาวิชาชีพดังต่อไปนี้:
    • Programming language (ABAP is a must / HTML5 / SQL
    • Applications Support (SAP)
    • SAP Analytics and Data Warehouse
  • มีประสบการณ์ในการรวบรวมความต้องการของลูกค้า การวิเคราะห์ และการออกแบบระบบจะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ

Responsibilities:

  • พูดคุยสื่อสารกับ USER เพื่อแก้ปัญหาต่างๆ
  • เขียนรายงานโดยใช้ภาษา ABAP เพื่อสนับสนุนการทำงานของ USER และสนับสนุนการตัดสินใจของผู้บริหาร
  • เขียน Interface ระหว่าง SAP กับ Software อื่นๆที่มีอยู่
  • มีความรู้ทางด้าน SAP Analytics and Data Warehouse
  • ประสานงานและให้ข้อมูลกับ SAP Consultant ในกรณีที่มีการว่าจ้างบริษัทภายนอกเพื่อแก้ปัญหาระบบ SAP
  • ส่ง Service Request (SR) ไปยัง SAP Help Portal ให้ช่วยแก้ปัญหากรณีที่เราไม่สามารถแก้ปัญหาได้
Assistant Account Payable and Payment Manager (Contract 1 Year) 15 Dec 2017

Qualification:

  • วุฒิการศึกษาปริญญาตรีสาขาบัญชี
  • มีประสบการณ์งานด้านการปิดบัญชี อย่างน้อย 3-5 ปี
  • มีความรู้ทางด้านบัญชี และภาษี
  • มีความอดทน ละเอียด รอบคอบสูง
  • มีความสามารถในการแก้ไขปัญหาต่างๆ ได้เป็นอย่างดี
  • สามารถใช้โปรแกรม Oracle ได้จะพิจารณาเป็นพิเศษ

Responsibilities:

  • บันทึกบัญชีงานก่อสร้าง, Down Payment และจ่ายคืน Retention
  • จัดทำ และตรวจสอบรายงานภาษีซื้อ และแบบ ภพ.30 และ ภพ.36
  • ตรวจสอบความถูกต้อง และความครบถ้วนของการบันทึกบัญชี และเอกสารประกอบการลงบัญชีรายจ่ายประจำวัน
  • ตรวจสอบความถูกต้องของการจัดทำเช็คจ่าย
  • ตรวจสอบแบบภาษีหัก ณ ที่จ่ายได้แก่ ภงด 1, 1 ก, 2, 2 ก, 3 และ 53
  • ตรวจสอบการเคลียร์เงินทดรองจ่าย
  • ตรวจสอบ Bank Reconcile
  • ตรวจสอบรายการปรับปรุงต่างๆ ที่เกี่ยวข้องเพื่อปิดบัญชีประจำเดือน
  • ตรวจสอบการจัดทำรายละเอียดประกอบบัญชี
International Sales Support Officer 15 Dec 2017

Qualification:

  • Bachelor’s Degree in Business Administration or related field
  • Fresh graduates are welcome
  • Good command of English communication and good computer literacy
  • Ability to communicate in Japanese would be a plus
  • Ability to work independently with minimal managerial supervision
  • Ability to prepare and interpret flowcharts, schedules and step-by-step action plans
  • Organizational skills, including multitasking and time-management
  • Strong client-facing and teamwork skills

Responsibilities:

  • Coordinate project management activities, resources, equipment and information
  • Assist in documenting project phases and creating summary reports for company management
  • Make sure that tenants’ needs are met as projects evolve
  • Coordinate with internal parties to handle project issues as they arise
  • Act as the point of contact and communicate project status to all participants
  • Create and maintain comprehensive project documentation, plans and reports
Senior FA & Project Cost Officer (Contract 1 year) 15 Dec 2017

Qualification:

  • วุฒิการศึกษาปริญญาตรีสาขาบัญชี
  • มีประสบการณ์งานด้านบัญชีอย่างน้อย 3 ปี
  • มีความอดทน ละเอียด รอบคอบสูง
  • สามารถใช้โปรแกรม Oracle ได้จะพิจารณาเป็นพิเศษ

Responsibilities:

  • เปิด /ปิด และบันทึกบัญชีต้นทุนโครงการ
  • บันทึก /กระทบยอด AR Unbill Modification work
  • บันทึก /ตัดรายการทรัพย์สินใหม่
  • จัดทำกระทบยอดรายงานทรัพย์สิน ค่าเสื่อมราคา
  • บันทึกการเปลี่ยนแปลงของรายการทรัพย์สิน
  • จัดทำ /ติดบาร์โค้ด และตรวจนับรายการทรัพย์สิน
  • จัดทำรายงานต่างๆ เช่น รายละเอียดหมายเหตุงบการเงินที่เกี่ยวกับทรัพย์สิน
  • ออกใบแจ้งหนี้ /ใบเสร็จรับเงิน
  • บันทึกบัญชีรายได้ ค่าใช้จ่าย ประจำวัน
Senior General Ledger Officer (Contract 1 year) 15 Dec 2017

Qualification:

  • วุฒิการศึกษาปริญญาตรีสาขาบัญชี
  • มีประสบการณ์งานด้านบัญชีอย่างน้อย 3 ปี
  • มีความอดทน ละเอียด รอบคอบสูง
  • สามารถใช้โปรแกรม Oracle ได้จะพิจารณาเป็นพิเศษ

Responsibilities:

  • จัดทำใบสำคัญทั่วไปสำหรับกรณี
    • รายการตัดจ่ายค่าใช้จ่ายจ่ายล่วงหน้า
    • คำนวณและบันทึกดอกเบี้ยเงินกู้ยืม
    • รายการที่เกิดจากการบันทึกบัญชีผิดพลาด
    • บันทึกประมาณการหนี้สินของผลประโยชน์หลังออกจากงาน
  • จัดทำใบสำคัญจ่าย และรับ ได้แก่ เงินลงทุนชั่วคราว และเงินกู้ยืมระยะสั้นและยาว
  • จัดทำรายละเอียดประกอบรายการระหว่างกัน และรายละเอียดหมายเหตุประกอบงบการเงิน
  • จัดทำแปลงค่างบการเงินของต่างประเทศ
  • จัดทำงบการเงินรายเดือน และรายไตรมาส
Finance Staff 09 Nov 2017

Qualification:-

  • Bachelor degree or higher in Finance or related field.
  • At least 3-year experience in finance department of the company.
  • Good command of English (reading, speaking, writing).
  • Good presentation skills.

Job Description:-

  • Responsible for financial analysis of the REIT and the company for management decision making.
  • Provide annual budgeting of the REIT and the company.
  • Responsible for managing debt.
  • Provide financial feasibility study, financial projection and valuation for new investment.
  • Responsible for the reports required by SEC and SET.
  • Responsible for investment relation activities.
  • Assist the company secretary and secretary to the board of director for preparing BOD package and presentation.
Marketing Executive 09 Nov 2017

Qualifications:-

  • Thai nationality. Male/Female, Age not over 35 years old
  • At least Bachelor’s degree
  • Good command of both written and spoken English
  • Sale / Marketing experience in Real Estate is an advantage

Responsibility:-

  • Maintains relationships with clients by providing support, information, and guidance
  • Prepares reports by collecting, analyzing, and summarizing information
  • Prepares sales or marketing documents
  • Coordinate with other department in the company
  • Coordinate with other relevant institute or government sector
  • Be able to accurate advice to potential and current customers regarding the services available, offering a range of moving solutions appropriate to the client.
ผู้จัดการอาวุโสฝ่ายบริหารการเงิน – ด้านการวิเคราะห์การลงทุน 09 Nov 2017

คุณสมบัติ:-

  • จบปริญญาตรีขึ้นไป สาขาการเงิน/บัญชี หรือสาขาอื่นที่เกี่ยวข้อง
  • มีประสบการณ์ทำงานด้านการวิเคราะห์ผลตอบแทนและความเป็นไปได้จากการลงทุน อย่างน้อย 5 ปี
  • มีความรู้เกี่ยวกับการวิเคราะห์งบการเงินและการจัดทำประมาณการทางการเงิน
  • สามารถใช้โปรแกรมคอมพิวเตอร์ (เช่น Microsoft Office, Outlook เป็นต้น)
  • มีความรู้ด้านภาษาอังกฤษเป็นอย่างดี
  • มีความรับผิดชอบสูงและและมีทักษะในการบริหารจัดการ
  • มีความคิดริเริ่ม และทักษะการแก้ไขปัญหาต่างๆ
  • มีความละเอียด รอบคอบ
  • มีมนุษยสัมพันธ์ดี ทำงานร่วมกับผู้อื่นได้ดี

ลักษณะงาน:-

  • ดูแลจัดการการวิเคราะห์การลงทุนพัฒนาโครงการต่าง ๆ รวมถึงการลงทุนในกองทุนต่าง ๆ การเข้าซื้อกิจการ และการเข้าร่วมลงทุนกับบริษัทอื่น ทั้งในประเทศและต่างประเทศ ให้เป็นไปตามแผนและขั้นตอนที่ต้องดำเนินการและสำเร็จภายในระยะเวลาที่กำหนด
  • วิเคราะห์/ตรวจทานประมาณการการวิเคราะห์การลงทุน (เชิงตัวเลข)
  • วิเคราะห์/ตรวจทานการวิเคราะห์การลงทุนเชิงคุณภาพ
  • วิเคราะห์/ตรวจทานความเหมาะสมของโครงสร้างการลงทุนที่นำเสนอโดยผู้ช่วยผู้จัดการอาวุโส เพื่อนำเสนอต่อผู้อำนวยการฝ่ายต่อไป
  • วิเคราะห์/ตรวจทานรายงานที่เกี่ยวข้องกับงานการวิเคราะห์การลงทุน
  • งานอื่นๆ ที่ได้รับมอบหมาย

หน้าที่ความรับผิดชอบของฝ่าย:-

  • บริหารกระแสเงินสดและสภาพคล่องของบริษัท
  • จัดหาเงินทุนของบริษัทให้สอดคล้องกับการใช้เงินทุน โดยให้มีต้นทุนที่เหมาะสม
    • จัดหาเงินทุนจากตลาดเงิน (การกู้ยืมในรูปแบบต่าง ๆ)
    • จัดหาเงินทุนจากตลาดทุน (การออกและเสนอขายตราสารทุนประเภทต่าง ๆ รวมถึงการขายทรัพย์สินให้ REIT)
  • บริหารและป้องกันความเสี่ยงทางการเงินประเภทต่าง ๆ เช่น ความเสี่ยงด้านอัตราแลกเปลี่ยน ด้านอัตราดอกเบี้ย
  • วิเคราะห์ผลตอบแทนและศึกษาความเป็นไปได้ของการลงทุนในโครงการต่าง ๆ ทั้งในประเทศและต่างประเทศ เพื่อให้การใช้เงินลงทุนมีประสิทธิภาพและได้รับผลตอบแทนที่เหมาะสม
  • จัดทำรายงานการบริหารเงินของบริษัทสำหรับผู้บริหาร
ผู้ช่วยผู้จัดการ -ฝ่ายบริหารการเงิน – ด้านการวิเคราะห์การลงทุน (vacant) 16 Aug 2017

คุณสมบัติ:-

  • จบปริญญาตรีขึ้นไป สาขาการเงิน/บัญชี หรือสาขาอื่นที่เกี่ยวข้อง
  • มีประสบการณ์ทำงานด้านการเงิน/บัญชีอย่างน้อย 3 ปี  
  • มีความรู้เกี่ยวกับการวิเคราะห์งบการเงินและการจัดทำประมาณการทางการเงิน
  • สามารถใช้โปรแกรมคอมพิวเตอร์ (เช่น Microsoft Office, Outlook เป็นต้น)
  • มีความรู้ด้านภาษาอังกฤษดี
  • คิดริเริ่มได้ดีในระดับหนึ่ง มีทักษะในการออกแบบงานและจัดการงานให้เป็นระบบ
  • มีความรับผิดชอบสูงและส่งงานภายในกำหนดเวลา
  • มีความละเอียด รอบคอบ
  • มีมนุษยสัมพันธ์ดี ทำงานร่วมกับผู้อื่นได้ดี

หน้าที่รับผิดชอบ:-

  • รวบรวมข้อมูลสำหรับการวิเคราะห์การลงทุนพัฒนาโครงการต่าง ๆ รวมถึงการลงทุนในกองทุนต่าง ๆ การเข้าซื้อกิจการ และการเข้าร่วมลงทุนกับบริษัทอื่น ทั้งในประเทศและต่างประเทศ โดยติดต่อ/ประสานงานกับฝ่ายต่าง ๆ ที่เกี่ยวข้อง เพื่อให้เป็นไปตามแผนและขั้นตอนที่ต้องดำเนินการและสำเร็จภายในระยะเวลาที่กำหนด
  • ออกแบบและจัดทำประมาณการทางการเงินเพื่อวิเคราะห์การลงทุน (เชิงตัวเลข)
  • วิเคราะห์การลงทุนเชิงคุณภาพ
  • นำเสนอโครงสร้างการลงทุนที่เป็นไปได้ที่จะให้ผลตอบแทนที่ดีสำหรับบริษัท
  • จัดทำ/สร้างรูปแบบรายงานที่เกี่ยวข้องกับงานการวิเคราะห์การลงทุน
  • งานอื่นๆ ที่ได้รับมอบหมาย
Position Job Location Date Post
Position Job Location Date Post
Head of Legal and Compliance 22 Jan 2018

Qualification:

  • Age 30 or over with bachelor degree in related field.
  • Have experience in compliance work or risk management work more than 3 years.
  • Have working experience with REITs or Property Fund would be a plus.
  • Good command of English.
  • Good presentation skill.

Responsibilities:

  • Ensure that Board of Director, management and employee are in compliance with related rules and regulations.
  • Help setting up company policy.
  • Review and set up work flow.
  • Responsible for any reports to regulatory agents.
  • Undertaken risk management and corporate governance.
  • Review contracts.
Head of Compliance 22 Aug 2017

Job Description: -

  • Ensure that Board of Director, management and employee are in compliance with related rules and regulations.
  • Help setting up company policy.
  • Review and set up work flow.
  • Responsible for any reports to regulatory agents.
  • Undertaken risk management and corporate governance.
  • Review contracts.

Qualification: -

  • Age 30 or over with bachelor degree in related field.
  • Have experience in compliance work or risk management work more than 3 years.
  • Have working experience with REITs or Property Fund would be a plus.
  • Good command of English.
  • Good presentation skill.
Finance Staff 22 Aug 2017

Job Description: -

  • Responsible for financial analysis of the REIT and the company for management decision making.
  • Provide annual budgeting of the REIT and the company.
  • Responsible for managing debt.
  • Provide financial feasibility study, financial projection and valuation for new investment.
  • Responsible for the reports required by SEC and SET.
  • Responsible for investment relation activities.
  • Assist the company secretary and secretary to the board of director for preparing BOD package and presentation.

Qualification: -

  • Bachelor degree or higher in Finance or related field.
  • At least 3-year experience in finance department of the company.
  • Good command of English (reading, speaking, writing).
  • Good presentation skills.

If you have the confidence and fit our requirements, please email us with your resume expected salary and recent photo to the following:

TICON INDUSTRIAL CONNECTION PUBLIC COMPANY LIMITED

13th Floor Sathorn City Tower, 175 South Sathorn Road, Sathorn District, Bangkok 10120, Thailand
 
HR Department
Tel: +66 (0) 2679 6565 #334,338
Fax: +66 (0) 2679 6569

TICON Logistics Park Co., Ltd.

13th Floor Sathorn City Tower, 175 South Sathorn Road, Sathorn District, Bangkok 10120, Thailand
 
HR Department
Tel: +66 (0) 2679 6565 #334,338
Fax: +66 (0) 2679 6569